close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קולקציית הסירים של Cook and Bake

מערכת שורשטו אדר, תשפא27/02/2021

במשך השנים הסירים עברו מהפכה הן במעבר לחומרים מתקדמים בעלי עמידות יוצאת דופן והן באסתטיקה

תגיות:
אי אפשר לדמיין את חוויית הבישול בלי סירים – שהם כמובן מוצר חובה בכל מטבח. במשך השנים הסירים עברו מהפכה הן במעבר לחומרים מתקדמים בעלי עמידות יוצאת דופן והן באסתטיקה, כך שמלבד היותם פרקטיים – ישתלבו גם בעיצוב של החלל, במיוחד אם הם תלויים בצורה בולטת במטבח או מונחים לראווה על השיש.

יצאתם לחיפוש אחר סירים אמינים ואיכותיים שישרתו אתכם לאורך זמן? הכירו את קולקציית הסירים של Cook and Bake , אתר המרכז מגוון רחב של מותגים מובילים בזירת המטבח למכירה במחירים אטרקטיביים ומציע חוויית קנייה נעימה ומאובטחת. באתר מבחר סירים מסוגים שונים.

כיצד לבחור את הסירים עבורכם? הכרות קצרה עם מגוון סוגי סירים באתר קוק אנד בייק וטיפים שיעזרו לכם לצייד היטב את המטבח.

הלחץ שעושה הבדל
כל מטבח זקוק לפחות לסיר לחץ אחד, סיר בישול בעל מכסה אטום המצויד בווסת לחץ לצורך יציאת אדים בדרך מבוקרת אשר מעצימה את התהליכים הנוצרים בעת בישול בנוזלים. זהו סיר שיכול לקצר באופן משמעותי את זמן הבישול ואף לחסוך באנרגיה ולשמור על הטעמים של הבישול ועל הערכים התזונתיים תוך שמירת נוזלי הבישול כמו מים, רוטב או יין. הוא מתאים מאוד לבישול של צלי בשר, סוגים שונים של קטניות ועוד. באתר תמצאו סירי לחץ מהטובים בשוק המצוידים גם בשסתום ביטחון, מכסה בעל מנגנון מיוחד הנלחץ על דפנות הסיר וטבעת להשגת אטימות מקסימלית. סירים מנירוסטה איכותית ושלוש שכבות בסיס כולל שכבת ביניים מאלומיניום לפיזור החום וידיות ארגונומיות ולא מתחממות שמתאים לשימוש על כל סוגי הכיריים – קרמי, חשמל, אינדוקציה וכולי.

בסירים - הגודל קובע
בבואכם לבחור סיר חשוב שתשימו דגש על גודל הסירים לפי הכמות שתרצו לבשל או סוג המתכון וכדאי להחזיק בבית סירים ממגוון גדלים בהתאם לסוג המנה, האורחים וכדומה. לרוב הסירים ינועו בין 20-32 ס"מ בתכולה של 2.5 ליטר, 4 ליטר, 6 ליטר וכדומה.

איך לוודא שהמזון לא יידבק לסיר?
באתר קוק אנד בייק תמצאו סירים מחומרים וציפויים שונים כמו למשל, ציפוי שיש סוליד רוק נחשב לעמיד והחזק מכל ציפוי שיש אחר ובעל תכונה של מניעת הידבקות מזון או יציקת אלומיניום עם ציפוי נון סטיק שמתאים לבישול גם ללא שמן. יש לבדוק עד איזו טמפרטורה ניתן להכניס אותו לתנור (עם או בלי המכסה, דעו שיש הבדל בטמפרטורה המותרת בין הכנסת הסיר לתנור עם המכסה או בלעדיו). חשוב שהסיר יהיה מאובזר בידיות נשיאה שאינן מתלהטות ונוחות לאחיזה ויש לבדוק לאילו כיריים הוא מתאים ואם גם לכיריים מסוג אינדוקציה במידה ואלה הן הכיריים שיש לכם בבית. כנ"ל כדאי לבדוק אם הסיר מתאים לרחצה במדיח הכלים ומתאים להכנסה למדיח גם מבחינת גודלו ואם הוא עמיד לניקוי בכל סוגי מסירי השומן הביתיים – פרמטרים אלה משתנים מדגם לדגם.

מה בשבילכם: יציקה או סוטאז?
באתר מוצעים סירי יציקה לצד סירי סוטאז, שילוב מנצח בין מחבת לסיר המאופיין בתחתית דקה יחסית שמתאים מאוד להכנה של דגים וצלי כשיש צורך להקפיץ או לטגן. כמו כן, ישנם סירים בעלי מכסה המשולב חלון זכוכית כך שניתן לראות היטב את האוכל המתבשל מבלי להרים את המכסה כל פעם מחדש.

בבואכם לבחור סיר התייחסו למותג, מאפייני המוצר וגודל ותכולת הסיר, הכמות המבוקשת ומשך ההכנה (למשל, סיר גדול וגבוה לחמין) באתר ובסניפי Cook and Bake תיהנו מנבחרת מרשימה של סירים מהחברות המובילות בטווח מחירים רחב. להזמנה פשוטה והסיר בדרך אליכם...
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה